Tuesday 5 February 2013

No More .. Goodbye :'(

ASSALAMMUALIKUM!
HYE! 
hukhuk.. 
semalam ziqah tgh tgk hadiah n tetibe je tergerak hatii nk naik bilik.
time tgk phone jer ,
tgk ada 6 missed call dri aliyah!
ouh! whats! true ke ni!
n aliyah call balik!
guess ! dia begitau aku dapat msuk mrsm! 
oh my! biar btul ?
tak caya !
biler tgk ni! 
alhamdulilah :)

menjerit 1 rumah..alah biasalah tu
me tak abih2 tgk ..
haish! btul ke ni?
n open surat tawaran file
I found this!

 hoo! mrsm jemput aku weyh!
hahah.. nak canangkan 1 kampung!
aaaaaaaaaahhhhhh !!!!!!!!!!!
biler tgk je dpat msuk mrsm kem terendak,
trus trdiam.....
"kat mana tu?"
rupanya kt melaka!
tempat aku lahir !
yeyeyeyey
balik asal la jawabnya.. mum bagitau yg skolah ni dkat ngan bandaraya melaka! 
++++ happy la.. senangla nk outing nanti.. rumah my uncle pun dkat je kat situ..  hahehe
BUT............ THERE IS A PROBLEM ... :"(
kalau pergi nanti kena tinggalkan phone ,tinggalkan blog ni , tinggalkan fb ,twitter,instagram ,tinggalkan kwan2 ,meet new friends , tinggal kt asarama , tinggalkan kenangan lama , n yg tk boleh lupakan 
= nanti kt sana tkde sape nk kcau saya lagi.. huk huk. nanti rindu kena kacau ngan abang aidil n the geng.. maybe tadi last diorang kacau saya .. hmmmm .. *menangis tanpa henti*
hurmm ... takpe la ..maybe ni namanya berdikari ..
time bagitau nk pindah kt kwan2 diorang smua terkejut ! huk
shamil! dia kata nanti kalau aku pindah tk dpat nk tgk muka berok aku lagi.. huk huk
but! ziqah memang nk lari dari dia! slalu kcau sya.. bosan sungguh..
GOODBYE FRIENDS ! DON'T FORGET OUR MEMORIES :)



 WILL MISS YOU ALL :')

No comments: